Zorgbehoevende klanten en hun specifieke noden

Het aandeel zorgbehoevende klanten in de dienstenchequesector wordt steeds groter. Dit heeft rechtstreeks impact op de werking van jouw onderneming en wel voor alle partijen : de poetshulpen, de kantoormedewerkers en de organisatie.
Je kantoormedewerkers krijgen vragen van de poetshulpen hoe ze bepaalde situaties moeten aanpakken. Zelf worden ze tijdens klantenbezoeken geconfronteerd met specifieke vragen en problemen die horen bij een zorgbehoevende situatie en moeten ze kunnen inschatten wie van de poetshulpen geschikt is voor deze klant.
Hun poetshulpen krijgen te maken met situaties die invloed hebben op hun manier van poetsen, de organisatie van hun taken, de manieren van communicatie en het omgaan met de emotionele gevolgen van ziekte en dood. De poetshulp die zich begeleid en ondersteund voelt door de kantoormedewerkers, zal makkelijker bereid zijn om te werken bij een zorgbehoevende klant.

Atmetis maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Door op 'OK' te klikken ga je akkoord met deze cookies. Meer info? Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord