^

Customer Delight

Maak Customer Experience je grootste troef

Klantenervaring is de algemene perceptie van je klanten met je organisatie/kantoor/dienst of merk.

 

De klantenervaring is het resultaat van elke interactie die een klant met je bedrijf heeft, van het navigeren op de website tot het praten met de klantenservice en het ontvangen van de dienst die zij bij jou hebben aangevraagd. Alle acties van de organisatie, team en individuele medewerker, heeft invloed op de perceptie van je klant en op hun beslissing om al dan niet terug te komen. De sleutel tot succes is dus een uitmuntende klantenervaring.

 

Inhoud en doel

Maak customer delight als troef van jouw organisatie en krijg tools waarmee iedere medewerker dit kan inzetten. Een goede klantenervaring zorgt voor positieve beoordelingen die je zal ontvangen, wat het werken aangenamer maakt en voldoening geeft. Bovendien verminderen hierdoor de klachten en ongenoegens van je klanten.

Informatieaanvraag Opleiding

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.