Van weerstand naar welwillendheid.

Krijgt je regelmatig te maken met poetshulpen of klanten die naar jouw gevoel lastig of zelfs agressief doen? Dan kan je in dit programma leren hiermee krachtiger en positiever om te gaan.
Tijdens deze training leer je het belang van positief en constructief omgaan met lastige momenten in de communicatie plaatsen binnen je geïntegreerde klantgerichte of personeelgerichte omgang. Je kan desgevallend maatregelen voorstellen om risicosituaties te voorkomen.
De opleiding is speciaal op maat van de dienstenchequesector gemaakt door middel van veel situatieschetsen die jouw medewerkers onmiddellijk zullen herkennen.

Atmetis maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Door op 'OK' te klikken ga je akkoord met deze cookies. Meer info? Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord