^

Uitzendsector

Opleidingen Uitzendsector

Onze opleidingstrajecten zijn tot stand gekomen na intensieve gesprekken met werknemers en bedrijfsleiders uit de sector. Zij hebben ons feedback gegeven over welke opleidingsbehoeften er zijn binnen hun bedrijven. Vanuit hun feedback hebben wij dan trainingen ontwikkeld waarvan we er hier een deel voorstellen.

Bij Atmetis geloven we in het unieke karakter van elk bedrijf. Daarom zullen we onze opleidingen steeds afstemmen op de filosofie, het dna, de verwachtingen en doelstellingen van jouw onderneming en jouw werknemers.

Staat jouw sector hier niet tussen? Contacteer ons via vraag@atmetis.be of vind de opleiding die je zoekt via thema of doelgroep.

Atelier stress en burn-out

Signalen, preventie, begeleiding en re-integratie bij stress en burn-out   In huidige tijden heerst er redelijk wat druk op leven en werk van ieder individu. Het stress-fenomeen wordt meer en […]

Meer info

Leven en werk op de weegschaal

Mensen krijgen vaak te maken met stress op hun werk, maar ook privé worden ze hiermee geconfronteerd. Door een zelfanalyse op te stellen gaan ze ontdekken wat hun persoonlijke valkuilen […]

Meer info

Klantgerichte dienstverlening

Omgaan met verschillende types klanten, lichaamstaal en non-verbale signalen leren detecteren, klantvriendelijke klachtenbehandeling en een eigen commerciële stijl ontwikkelen. Daar draait deze training om die speciaal werd ontwikkeld voor dienstverlenende […]

Meer info

Prospecteren: een vak apart

Prospecteren is niet voor iedereen weggelegd. Toch is het – vandaag meer dan ooit – belangrijk om aanwezig te zijn op de markt en nieuwe klanten te blijven zoeken. Ondermeer […]

Meer info

Overtuig die alwetende klant

Hoe kan je als individu en als organisatie de klant toch nog binden, de leverancier van zijn voorkeur blijven, van hem een ambassadeur maken? Het antwoord is: lever toegevoegde waarde, […]

Meer info

Servicegerichte efficiëntie

Hoeveel mensen ken je die én commercieel én administratief sterk zijn? Veelal is iemand één van beide… Toch vereisen de meeste administratieve functies binnen een onderneming ook een commerciële aanpak. […]

Meer info

Gezocht! Technische profielen.

Draaien? TIG-lassen?? CNC-gestuurd??? Excuseer???? Tijdens deze opleiding gaan we aan de slag met een aantal technische profielen. Welke doelgroep wil je bereiken met je openstaande technische vacatures? Wat willen al die […]

Meer info

EHBO 2

Weet jij wat je moet doen als iemand in je omgeving gewond raakt? Of als je zelf een letsel oploopt? Door correct en kalm te reageren, een situatie te kunnen […]

Meer info

Mindful@Work

Mindfulness kan mensen helpen om op een constructieve manier te leren omgaan met verandering en stress. Het spreekt voor zich dat dit in combinatie met een goede werksfeer, inspraak bij […]

Meer info

Haal meer energie uit jezelf

Als werkgever wil je toch het liefst gezonde en blije werknemers zien? Niet alleen omdat je daar als mens gelukkig van wordt, maar ook omdat je als werkgever perfect weet […]

Meer info

Taalcoaching

Een taaltraining op maat van jouw bedrijf met de terminologie die jouw werknemers onmiddellijk kunnen gebruiken in hun job. Arbeiders in de bouw, sales managers, poetshulpen, binnendiensten,…  Atmetis heeft voor […]

Meer info

Omgaan met discriminatie

Hoe reageer je op een klant die zonder gêne naar een blanke werkkracht vraagt? Hoe detecteer je verborgen discriminatie? Hoe blijf je zelf klantvriendelijk en klantgericht werken wanneer je geconfronteerd […]

Meer info

Van “ja maar ja” naar “ja, graag!”

Krijg je regelmatig te maken met klanten of collega’s die naar jouw gevoel lastig of zelfs agressief doen? Dan kan je in dit programma leren hiermee krachtiger en positiever om […]

Meer info

Ik vind je zo!

Wat wil jij als bedrijfsleider of HR-manager liever dan dat je een team van mensen hebt die hun persoonlijke talenten graag aanwenden om samen met jou een succes te maken […]

Meer info

Druk druk druk …

Timemanagement draait om het omgaan met je tijd : hoe plan je de beschikbare tijd, hoeveel tijd besteed je aan een taak, hoe zorg je ervoor dat je greep blijft […]

Meer info

Sociale wetgeving

De opleiding behandelt de meest voorkomende elementen uit de sociale wetgeving, specifiek voor de dienstencheque-sector of de uitzendsector. Arbeidsovereenkomsten, dimona, arbeidsreglement, schorsingen, beëindigen van een arbeidsovereenkomst, bezoldiging, sociale documenten, … […]

Meer info

Ergonomie

  Medewerkers die regelmatig lasten tillen, die repetitieve handelingen verrichten, die licht tot zwaar lichamelijk werk uitvoeren. Sensibilisatie van medewerkers voor pols en rug sparend werken. De deelnemers kunnen aan […]

Meer info

Klant – baas – klant – baas … Wie staat vandaag centraal?

Gaat de verkoop wat moeilijk? Net naast een belangrijke opdracht gegrepen? Laten we jouw persoonlijke stijl en jouw overtuigingskracht eens analyseren. Hoe je overkomt bij een klant is namelijk heel […]

Meer info

Verkopen vandaag

20 jaar geleden was jij de specialist bij wie de klant te rade ging. De klant hing af van jou, jij had de touwtjes in handen. Vandaag beschikt de klant […]

Meer info

Customer Delight

Maak Customer Experience je grootste troef Klantenervaring is de algemene perceptie van je klanten met je organisatie/kantoor/dienst of merk.   De klantenervaring is het resultaat van elke interactie die een […]

Meer info

Oplosmiddelen voor weerstand

Mensen kunnen het elkaar aardig lastig maken in de omgang. Wat nog niet meteen betekent dat het lastige mensen zouden zijn… Als je een beter inzicht hebt in de oorzaken […]

Meer info

Leidinggeven: van Aanmoediging tot Zelfkennis

Teamverantwoordelijken, opzichters en leidinggevenden staan voor nogal wat uitdagingen. Ze moeten een duidelijk leiderschap ontwikkelen dat herkenbaar is aan zijn visie op korte én langere termijn. Ze moeten manangementvaardigheden aanleren […]

Meer info

Versterkende Communicatie

Zet in op krachtige communicatie stijlen om verbinding te maken met anderen waardoor hogere en efficiëntere resultaten worden behaald.   Geef kader aan moeilijke gesprekken en gebruik efficiënte feedback om […]

Meer info

Quoi? What? Ché?

Hoe zeker ben je dat jouw werknemers of collega’s jouw instructies juist hebben begrepen? En hoe belangrijk is dit, als ze hoog op een stelling aan het werk zijn? Tijdens […]

Meer info