^

De puntjes op de i

Blaas je klant omver met je oog voor detail.

  

Je geeft elke dag het beste van jezelf om jouw klanten te laten thuiskomen in een proper en netjes huis. Om je klanten niet gewoon “tevreden” maar “super tevreden” te stellen is het belangrijk om goed in detail te poetsen.
Wat verlies je wel eens uit het oog, maar is toch ook belangrijk om onder handen te nemen? Plinten, klinken, schakelaars, vensterbanken, lamellen,… . We nemen al de snel vergeten items op in deze opleiding. Zo bekom je een piekfijn resultaat.

 

Inhoud*

  • Wat mag je wel/niet doen in het kader van de dienstencheques?
  • Waarom zijn details zo belangrijk? Klantgericht werken.
    Hoe de verwachtingen van een klant leren kennen?
  • Bekijk je job vanuit de ogen van de klant.
    Wat vind jij belangrijk in jouw huis?
  • Tot in de puntjes! We overlopen de verschillende ruimtes in een particuliere woning en gaan op zoek naar vergeten hoekjes.
  • Mag het iets meer zijn?
    Hoe kan je binnen de tijd die je van de klant krijgt en met respect voor jezelf (je gezondheid, je stressniveau, je eigenwaarde) toch de klant het gevoel geven dat hij de enige klant in je agenda is?
    Voorbeeld: hoe lang duurt het om het toiletpapier in het gastentoilet aan te vullen?

 

Duur*

Normaliter 4 uur

 

Voorkennis

Voor deze opleiding is geen voorkennis vereist

 

* Subsidiëring door Regionale Opleidingsfondsen en Vorm DC mogelijk.

Vlaams gewest: goedkeuring VG_E_06383

Brussels gewest: goedkeuring E1379/B

 

* De inhoud en duur kan voor elke opleiding op maat aangepast worden.

 

Informatieaanvraag Opleiding

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.