Communicatie

Communicatieve Opleidingen

Onze opleidingstrajecten zijn tot stand gekomen na intensieve gesprekken met werknemers en bedrijfsleiders uit de sector. Zij hebben ons feedback gegeven over welke opleidingsbehoeften er zijn binnen hun bedrijven. Vanuit hun feedback hebben wij dan trainingen ontwikkeld waarvan we er hier een deel voorstellen.

Bij Atmetis geloven we in het unieke karakter van elk bedrijf. Daarom zullen we onze opleidingen steeds afstemmen op de filosofie, het dna, de verwachtingen en doelstellingen van jouw onderneming en jouw werknemers.

Staat jouw sector hier niet tussen? Contacteer ons via vraag@atmetis.be of vind de opleiding die je zoekt via sector of doelgroep.

Klantgericht onderweg (Code95)

Deze opleiding kadert in de wettelijk verplichte opleidingen voor de code 95 en behandelt onderwerpen zoals: de taken van een vrachtwagenchauffeur, externe en interne klanten, de bouwstenen van het imago […]

Meer info

Servicegerichte efficiëntie

Hoeveel mensen ken je die én commercieel én administratief sterk zijn? Veelal is iemand één van beide… Toch vereisen de meeste administratieve functies binnen een onderneming ook een commerciële aanpak. […]

Meer info

Zorgbehoevende klanten en hun specifieke noden

Het aandeel zorgbehoevende klanten in de dienstenchequesector wordt steeds groter. Dit heeft rechtstreeks impact op de werking van jouw onderneming en wel voor alle partijen : de poetshulpen, de kantoormedewerkers […]

Meer info

Omgaan met discriminatie

Hoe reageer je op een klant die zonder gêne naar een blanke werkkracht vraagt? Hoe detecteer je verborgen discriminatie? Hoe blijf je zelf klantvriendelijk en klantgericht werken wanneer je geconfronteerd […]

Meer info

Van weerstand naar welwillendheid.

Krijgt je regelmatig te maken met poetshulpen of klanten die naar jouw gevoel lastig of zelfs agressief doen? Dan kan je in dit programma leren hiermee krachtiger en positiever om […]

Meer info

Van “ja maar ja” naar “ja, graag!”

Krijg je regelmatig te maken met klanten of collega’s die naar jouw gevoel lastig of zelfs agressief doen? Dan kan je in dit programma leren hiermee krachtiger en positiever om […]

Meer info

Communiceren met poetshulpen

Als kantoormedewerker binnen de dienstenchequesector ben je de spilfiguur tussen klant, poetshulp en de bedrijfsleiding. Elk van hen heeft specifieke wensen en verwachtingen en het is aan jou om de […]

Meer info

Onderhoud in de zorgsector, scholen, kantoren en keuken

We bekijken verschillende werkplekken waar jij als professionele schoonmaker terecht komt en we bespreken de meest voorkomende taken en ondergronden per sector. Daarnaast hebben we oog voor veilig werken, hygiëne, […]

Meer info

Poetsen bij zorgbehoevenden thuis

Het profiel van de huidige dienstenchequegebruiker (klant) is de laatste jaren aan het verschuiven van tweeverdieners naar mensen in een zorgbehoevende situatie. Dat type klant vindt meer en meer zijn […]

Meer info

Communicatie & Assertiviteit voor gevorderden

Deze opleiding werd ontwikkeld als vervolg op Communicatie & Assertiviteit 1 en richt zich op arbeiders uit de dienstenchequesector die al geruime tijd aan het werk zijn. Die arbeiders zijn […]

Meer info
Atmetis maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Door op 'OK' te klikken ga je akkoord met deze cookies. Meer info? Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord