^

Communicatie

Communicatieve Opleidingen

Onze opleidingstrajecten zijn tot stand gekomen na intensieve gesprekken met werknemers en bedrijfsleiders uit de sector. Zij hebben ons feedback gegeven over welke opleidingsbehoeften er zijn binnen hun bedrijven. Vanuit hun feedback hebben wij dan trainingen ontwikkeld waarvan we er hier een deel voorstellen.

Bij Atmetis geloven we in het unieke karakter van elk bedrijf. Daarom zullen we onze opleidingen steeds afstemmen op de filosofie, het dna, de verwachtingen en doelstellingen van jouw onderneming en jouw werknemers.

Staat jouw sector hier niet tussen? Contacteer ons via vraag@atmetis.be of vind de opleiding die je zoekt via sector of doelgroep.

Lichaamstaal

Hoe andere mensen beïnvloeden met uw lichaamstaal? Heb je ooit gemerkt dat iemands gedrag totaal niet strookt met wat hij zegt? Of heb je ooit het gevoel gehad dat je […]

Meer info

Gastvrijheid

Service is wat u geeft, gastvrijheid is een ervaring. Het betekent meer dan een glimlach of gewoon vriendelijk zijn. Via onze trainingen en trajecten helpen we u de gastvrijheid van uw bedrijf […]

Meer info

Servicegerichte efficiëntie

Hoeveel mensen ken je die én commercieel én administratief sterk zijn? Veelal is iemand één van beide… Toch vereisen de meeste administratieve functies binnen een onderneming ook een commerciële aanpak. […]

Meer info

Omgaan met discriminatie

Hoe reageer je op een klant die zonder gêne naar een blanke werkkracht vraagt? Hoe detecteer je verborgen discriminatie? Hoe blijf je zelf klantvriendelijk en klantgericht werken wanneer je geconfronteerd […]

Meer info

Van weerstand naar welwillendheid.

Krijgt je regelmatig te maken met poetshulpen of klanten die naar jouw gevoel lastig of zelfs agressief doen? Dan kan je in dit programma leren hiermee krachtiger en positiever om […]

Meer info

Van “ja maar ja” naar “ja, graag!”

Krijg je regelmatig te maken met klanten of collega’s die naar jouw gevoel lastig of zelfs agressief doen? Dan kan je in dit programma leren hiermee krachtiger en positiever om […]

Meer info

Communiceren met poetshulpen

Als kantoormedewerker binnen de dienstenchequesector ben je de spilfiguur tussen klant, poetshulp en de bedrijfsleiding. Elk van hen heeft specifieke wensen en verwachtingen en het is aan jou om de […]

Meer info

Communicatie & Assertiviteit voor gevorderden

  Deze opleiding werd ontwikkeld als vervolg op Communicatie & Assertiviteit 1 en richt zich op arbeiders uit de dienstenchequesector die al geruime tijd aan het werk zijn. Zij zijn […]

Meer info

Communicatie & Assertiviteit voor beginners

Poetshulpen komen in hun job in contact met veel verschillende mensen. Enerzijds met de kantoormedewerkers en anderzijds met particuliere klanten. Het is niet altijd gemakkelijk om in alle situaties correct […]

Meer info

Versterkende Communicatie

Zet in op krachtige communicatie stijlen om verbinding te maken met anderen waardoor hogere en efficiëntere resultaten worden behaald.   Geef kader aan moeilijke gesprekken en gebruik efficiënte feedback om […]

Meer info