Dienstenchequesector

Opleidingen Dienstenchequesector

Onze opleidingstrajecten zijn tot stand gekomen na intensieve gesprekken met werknemers en bedrijfsleiders uit de sector. Zij hebben ons feedback gegeven over welke opleidingsbehoeften er zijn binnen hun bedrijven. Vanuit hun feedback hebben wij dan trainingen ontwikkeld waarvan we er hier een deel voorstellen.

Bij Atmetis geloven we in het unieke karakter van elk bedrijf. Daarom zullen we onze opleidingen steeds afstemmen op de filosofie, het dna, de verwachtingen en doelstellingen van jouw onderneming en jouw werknemers.

Staat jouw sector hier niet tussen? Contacteer ons via vraag@atmetis.be of vind de opleiding die je zoekt via thema of doelgroep.

De puntjes op de i

Blaas je klant omver met je oog voor detail Je geeft elke dag het beste van jezelf om jouw klanten te laten thuiskomen in een proper en netjes huis. Om […]

Meer info

Burn-out

Burn-out treft dikwijls uw meest gedreven mensen. Ze geven niet toe aan de toenemende druk en blijven zich 200% inzetten tot ineens de stekker wordt uitgetrokken. Wat kan jij als […]

Meer info

Veilig op de werkvloer

Er gebeuren bijna nergens meer arbeidsongevallen dan in de dienstenchequesector en dat is niet verwonderlijk. Want wat kan er misgaan bij het poetsen van een huis?? Door middel van massa’s […]

Meer info

Welzijn op het werk

In het kader van werkbaar werk en met in ons achterhoofd dat we allemaal wat langer zullen moeten werken, willen we met deze workshop poetshulpen een hart onder de riem […]

Meer info

Poetsen: wat is nieuw? Wat kan anders?

Welke materialen worden in de moderne huizen gebruikt en hoe onderhoud je ze? Wat is korian, hoe poets je een inloopdouche met keientegels en hoe krijg je vlekken uit een […]

Meer info

Leven en werk op de weegschaal

Is tijdskrediet, ouderschapsverlof of parttime werken wel altijd het enige antwoord? Het vinden van een juiste balans tussen werk en een privéleven is vandaag de dag een hot item. Het […]

Meer info

Klantgerichte dienstverlening

Omgaan met verschillende types klanten, lichaamstaal en non-verbale signalen leren detecteren, klantvriendelijke klachtenbehandeling en een eigen commerciële stijl ontwikkelen. Daar draait deze training om die speciaal werd ontwikkeld voor dienstverlenende […]

Meer info

Prospecteren: een vak apart

Prospecteren is niet voor iedereen weggelegd. Toch is het – vandaag meer dan ooit – belangrijk om aanwezig te zijn op de markt en nieuwe klanten te blijven zoeken. Ondermeer […]

Meer info

Overtuig die alwetende klant

Hoe kan je als individu en als organisatie de klant toch nog binden, de leverancier van zijn voorkeur blijven, van hem een ambassadeur maken? Het antwoord is: lever toegevoegde waarde, […]

Meer info

Servicegerichte efficiëntie

Hoeveel mensen ken je die én commercieel én administratief sterk zijn? Veelal is iemand één van beide… Toch vereisen de meeste administratieve functies binnen een onderneming ook een commerciële aanpak. […]

Meer info
Atmetis maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Door op 'OK' te klikken ga je akkoord met deze cookies. Meer info? Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord