^

Oeps wat nu!

Eerste Hulp Bij Oeps-gevallen

 

 

Heb je wel eens een “oeps”-momentje voorgehad bij jouw klant?

Dat kan heel breed gaan: de sleutel vergeten, de kat is ontsnapt, je hebt iets stuk gedaan, je hebt de vloer beschadigd, …. . Wat nu!?

Wat doe je in een dergelijke situatie? Wat kan je zelf oplossen? En hoe? En waarvoor contacteer je jouw werkgever en/of klant?

 

Inhoud*

  • Welke voorvallen kunnen zich voordoen tijdens de uitoefening van jouw job?
  • Wie heeft dit al eens voorgehad? Wat heb je toen gedaan?
  • Wat doe je? Wat doe je zéker niet?
  • Hoe kan je dergelijke voorvallen voorkomen?

 

Duur*

Normaliter 4 uur

 

Voorkennis

Voor deze opleiding is geen voorkennis vereist

 

* Subsidiëring door Regionale Opleidingsfondsen en Vorm DC mogelijk.

Vlaams gewest: goedkeuring VG_E_06382

Brussels gewest: goedkeuring E1376/B

 

* De inhoud en duur kan voor elke opleiding op maat aangepast worden.

 

Informatieaanvraag Opleiding

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.