^

Klantgerichtheid

Je medewerkers zijn het visitekaartje van je onderneming. Zij komen bij je klanten en aangezien jij een positief imago nastreeft, is het belangrijk dat zij je bedrijf op een correcte manier vertegenwoordigen.

Ze zitten soms in moeilijke situaties op privé-vlak waardoor het in bepaalde situaties niet evident is om naar klanten toe op een correcte manier te reageren. Die doelgroep is vaak onzeker en weet soms niet welke rechten en plichten hij heeft.

Deze opleiding zet aan om te evolueren naar een duurzame tewerkstelling en het beperken van de uitstroom van je werknemers door een klantgerichte houding te stimuleren en de vertrouwensrelatie tussen klant en medewerker te verbeteren.

 

Inhoud*

  • Werkattitude
  • Klantgericht werken
  • Deontologie
  • Naleven van instructies en regels
  • Seksuele intimidatie
  • Veilig aan de slag

 

Duur*

Minimum 3u, maximum 4u

 

Voorkennis

Voor deze opleiding is geen voorkennis vereist

 

* Subsidiëring door Regionale Opleidingsfondsen en Vorm DC mogelijk.

 

Vlaams gewest: goedkeuring VG_E_06523

 

Informatieaanvraag Opleiding

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.