^

Klant – baas – klant – baas … Wie staat vandaag centraal?

Gaat de verkoop wat moeilijk? Net naast een belangrijke opdracht gegrepen?
Laten we jouw persoonlijke stijl en jouw overtuigingskracht eens analyseren. Hoe je overkomt bij een klant is namelijk heel bepalend voor zijn koopgedrag. Een persoonlijke uitstraling, op een juiste manier aandacht geven en interesse wekken, dat ene doorslaggevende argument naar voor kunnen brengen op dat ene geschikte moment, aankoopsignalen herkennen, …Het maakt vaak het verschil tussen “ja graag” en “nee, toch maar niet”. Dit alles binnen het kader van wat jouw bedrijf/baas/werkgever van jou verwacht.
Tijdens deze tweedaagse opleiding bekijken we verkoopsstrategieën, doorlopen we een verkoopsproces, leren we methodes aan om vragen te stellen en bekijken we jouw persoonlijke verkoopsstijl.

 

Informatieaanvraag Opleiding

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.