^

Gastvrijheid

Service is wat u geeft, gastvrijheid is een ervaring. Het betekent meer dan een glimlach of gewoon vriendelijk zijn. Via onze trainingen en trajecten helpen we u de gastvrijheid van uw bedrijf te verhogen.

Gastvrijheid heeft niets te maken met vaardigheden of kennis. Wel alles met een bepaalde instelling. Gastvrijheid kunt u aanleren of bewuster uitoefenen. Een attitude veranderen, iets vanuit een ander oogpunt bekijken of de dingen op een nieuwe manier benaderen, vraagt weliswaar meer tijd. Trainingen zijn dus zeker zinvol.

Het verschil maakt u door een onuitwisbare indruk na te laten. We willen dit bereiken door het gastvrijheids-DNA in bedrijven te implementeren en te optimaliseren. Het is belangrijk dat alle medewerkers hierbij betrokken worden.

 

Inhoud*

Hoe pakt dit aan? We schotelen u geen uitgebreide trainingen-menukaart voor. Tijdens een kennismakingsgesprek beantwoorden we eerst uw vragen en analyseren we uw noden en behoeften. Hierna stippelen we een aangepast trainingsschema uit.

 

Mogelijke thema’s die aan bod kunnen komen:

 

  • Gastvrijheid – klantvriendelijkheid
  • Wat is gastvrijheid?
  • Verschillende types van gasten
  • Gastvrij verkopen / upselling
  • Wat zijn de 7 communicatievaardigheden?
  • Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen begrijpen.
  • Slecht nieuws melden.
  • Toepassingen in de praktijk
  • Reageren op online reviews

 

Duur*

6u  – 7u

 

Voorkennis

Voor deze opleiding is geen voorkennis vereist

 

* De inhoud en duur kan voor elke opleiding op maat aangepast worden.