Druk druk druk …

Timemanagement draait om het omgaan met je tijd : hoe plan je de beschikbare tijd, hoeveel tijd besteed je aan een taak, hoe zorg je ervoor dat je greep blijft houden op de tijd…
Prioriteitenmanagement gaat over de juiste dingen eerst doen (effectiviteit), datgene éérst doen wat er werkelijk toe doet.
Een combinatie van deze beide leidt tot een efficiënter tijdsgebruik en takenbeheer, met minder persoonlijke stress.
Deze training kan aangevuld worden met de module “Efficiënt werken met Outlook” waarin we jou leren hoe je jouw mailbox elke dag leeg maakt en je taken beheersbaar maakt;

Atmetis maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Door op 'OK' te klikken ga je akkoord met deze cookies. Meer info? Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord